Rajko Pavlić
Samostalni plesni umjetnik
Zagreb, 15.06.2019.

Stručni osvrt na izvedbe plesnih parova na manifestaciji Drmeš-da, održanoj 7.6.2019. u Zagrebu

1. Lydia Novak – Mathias Hold – Racko kolo
Koreografi: Lydia Novak i Mathiaas Hold
Korektno otplesana koreografija plesnog para iz Gradišća, koji su nenametljivo u dobroj sinergiji sa narodnim orkestrom pokazali dio svog bogatog stvaralačkog opusa.

2. Marta Cvetković – Matej Fiolič – Valcer Gorskog kotara
Koreograf: Edo Ban
Razigrani valcer Gorsko – kotarske provenijencije ponudio nam je sve ono što i priliči valceru, zaigrano, dinamično i veselo.

3. Zrinka Arl – Zvonimir Jurun – Šaltin polka
Koreograf: Zvonimir Jurun
Plesni par kontinentalno – jadranske kombinacije ponudio nam je nešto više od samih tehnički dobro otplesanih koraka i dinamično razvijene koreografije. Odličan i scenski uvjerljiv odnos emocionalno je ovladao ovim plesnim parom i u publiku odaslao dobre vibracije i pokazao da nije sve u plesu već i u onom oko njega.

4. Jelena Juretić – Kristian Hlača – Istarski balun
Koreograf: Matina Mičetić Davidić
Iskusan plesni par vrlo je odvažno i sigurno otplesao balun, koji je djelovao upravo onako, kako i zamišljamo da bi balun trebao izgledati.

5. Tena Srebačić – Filip Kliček – Čardaš
Koreograf: Filip Kliček
Koreografija A-B-A forme /plesačica započinje i završava koreografiju/ ponudila je vrlo uvjerljiv čardaš, koji bio otplesan u punoj energiji i dinamici dobro koristeći prostor i međusoban suodnos dvaju izvođača.

6. Bernarda Klarin – Viktor Lapov Padovan – Jezerska polka na dva moda
Koreograf: Nenad Milin
Ova vrlo jednostavna i decentna koreografija otplesana u scenskoj tišini
dobro je legla plesačima, koji su svojom dodatnom interpretacijom doprinijeli ukupnom dojmu.

7. Lucija Mlakar – Darko Tomek – U kolo, iz kola
Koreograf: L.Mlakar i D. Tomek
Dobar i vrlo hrabar pokušaj stvaljanja folklornog plesa u malo drugačiji kontekst i tematiziranje folklorne strukture na suvremeniji način. Nadamo se daljnjem eksperimentiranu ovog para, koji je tehnički besprijekorno otplesao svoje kolo.

8. Adrijana Čačko – Josip Bićanić – Ples iz Podravine
Koreografija: A.Čačko i J. Bičanić
Skladan i dobro uvježban par u dobroj energiji otplesao je podravski ples, dodajući i malo svoje glumačke interpretacije što je upotpunilo koreografiju.

9. Lucija Barač – Josip Tadin – Ciciljona /otok Brač/
Koreografija: Tonči Tadin
Par vrlo specifične energije otplesao je Ciciljonu u atmosferi Fellinijevih filmova, što autor ovi redaka mora spomenuti, jer dojam je bio izuzetan. Možda ne tehnički i ritmički savršeno otklesano ali u atmosferi i scenskom dojmu izuzetno.

10. Josipa Turković – Krunoslav Žunec – Banijski drmeš
Uz pratnju narodnog orkestra ovaj uigran par u svom zavođenju sa šeširom pružio nam je atmosferu pravog drmeša, tehnički i u energiji dobro otplesanog.

11. Lucija Lenardić – Dorian Rupčić – Čardaš po naše
Koreograf: Kristina Benko Markovica
Sjajno uigran par pokazao nam je kako se pleše “čardaš po naše”.Scenski uvjerljivo u furioznoj energiji, tehnički savršeno i usklađeno. Sa čudesnom osobnom interpretacijom.

12. Ante Kuraja – Katarina Štefanec – Hercegovačka poskočica Linđo
Koreograf: Vlaimir Kuraja
Vrlo uvjerljiv scenski početak dobro uigranog para sa velikim potencijalom, koji bi došao još više do izražaja da se prostorno razvijao i pružio nam veću dinamiku scenskog prostora. Iako je i ovakav prostorni minimalizam dao određeno značenje.

13. Judita Binder – Schoretits – Michael Navratil – Čardaš
Koreografi: J.B. Schoretits – M. Navratil
Dramatično napeti početak čekanja izvođača i fabulirani izlazak plesača na pozornicu dao je naslutiti da će ovaj čardaš imati svoju kompletnu scensku sliku koju su vrlo uvjerljivo i dinamično otplesali ovaj šarmantan par iz Gradišća.

14. Jana Kukulić – Marko Huđ – Zagorski drmeš
Koreograf: Tihomir Kukulić
Vrlo dobro tehnički otplesani drmeš u dobroj energiji i suodnosu plesača u kojem prazna flaša možda i nije bila najsretnije rješenje.