Rajko Pavlić, samostalni plesni umjetnik – koreograf

 

STRUČNI IZVJEŠTAJ

11. DRMEŠ – DA!

 

1. Matija Koren – Jana Kukulić, Zagorski čardaš

Koreografija započinje djevojačkim zavođenjem koje naravno nailazi na odobrenje muškog partnera, te u laganom tempu i nepretenciozno završava u korektno postavljenoj koreografiji. Kraj je možda nespretno postavljen ali ne kvari opći dojam.

2. Lidija Novak – Thomas ,Golumba, Mazurka

Ovaj plesni par iz Gradišća donio nam je čudesnu energiju uobličenu u suvislo postavljenoj scenskoj igri, koja se postepeno transformira u dobro uvježbane plesne korake. Dobro postavljena koreografija koja se na kraju sigurno isplatila s obzirom na tako dugačak put.

3. Maja Bobek – Manuel Plašć, Čip čardaš

Dobro uvježban par pružio nam je uvjerljivu energiju svojstvenu za ples tipa čardaš.
Korektno otplesano i prostorno postavljeno ovo malo plesno djelo.

4. Ann Marie Brnja – Paulo Škaron, Šetepaš po grobnički

Ovaj uvijek besprijekorno uvježban par, pružio nam je veliko zadovoljstvo prezentirajući ples svojeg kraja. U dobroj energiji, dinamično prostorno postavljenoj koreografiji ništa nije nedostajalo.

5. Lucija Lenardić – Dorijan Rupčić, Đurđevačka polka

Sjajno uigran par koji je u svim koreografskim elementima, dinamici, korištenju prostora suodnosu i tehničkoj izvedbi pružio maksimum.

6. Viktorija Galić i Mario Kopilaš, “Moje janje malo”

Simpatična i neuobičajena koreografija ovog vrlo šarmantnog para ponudila nam je vrlo iskrenu i emocionalno proživljenu koreografiju. Vrlo originalni i uvjerljivo.

7. Laura Kolekanović i Adrian Josić, Tomekova polka

Dobra suigra ovog para ponudila nam je vrlo dinamičnu i prostorno postavljenu koreografiju na zavidnom tehničkom i estetskom nivou.

8. Maja Mlinarek i Josip Bičanić, Drmeš

Koreografija otplesana u jednom dahu i furioznoj energiji. Par vrlo dobro vlada tehnikom i plijeni scenskom uvjerljivošću.

9 Katarina Sandelić i Miroslav Barberić,

Nepretenciozno postavljena koreografija ovog vrlo solidnog plesnog para doprinijela je i živa izvedba narodnog orkestra.

10. Nikolina Skenderović i Krunoslav Žunec, Žumberačlilijeri

Solidno uigran plesni par s vrlo uvjerljivim među odnosom, ponudio nam je čudesnu atmosferu zajedno sa još začudnijim vrlo mladim narodnim orkestrom. Kao cjelina pružili su nam vrlo uvjerljiv i autohton izraz.

11. Paula Budiš i Antonio Vugrek, Drmeš /Posavina/

Korektna koreografija prostorno solidno postavljena i tehnički dobro uvježbana.

12. Jutta Binder-Schoretits i Michael Navratil, Moravska polka

Nepretenciozna koreografija ovog vrlo dobro uvježbanog para. Dinamično prostorno izveden ples pokazao namje svu radost plesanja i scenskiu uvjerljivost.

13. Tihomir Kukulić i Ema Kukulić, Čardaš /Podravina/

Otac i kćer pokazali su vrlo solidno uvježbanu koreografiju, uvjerljivu u emociji i atmosferi. Ovaj porodični ples pokazao nam je da godine nisu važne i da očevi i kćeri itekako mogu zajedno plesati.

14. Pavla Maslač i Ivan Šintić, “Tancaj kak Tatar igra”

Tehnički dotjerana koreografija ovog vrlo scenski uvjerljivog para zajedno s orkestrom ponudila nam je kompletnu scensko folklornu sliku.