Stručno izvješće o nastupu dječjih folklornih skupina na 24. smotri dječjeg folklora Krapinsko-zagorske županije, održane 29.02.2020. s početkom u 17.00, u dvorani OŠ Ks. Š. Đalski u Zaboku

 

Općenito

Sudjelovala je 21 folklorna skupina s 441 izvođača/ica (292 djevojčice, 53 dječaka i 96 tamburaša/ica). Prošle godine sudjelovalo je 16 folklornih skupina s 432 izvođača. Očito je povećanje broja folklornih skupina, a najviše iz razloga što su pojedine udruge prijavile veći broj skupina (Ansambl Zabok – 4, KUD Lj. Gaj – 3 i KUD Lovor Ježek -3). Broj izvođača nije proporcionalno pratio trend povećanja broja što možemo pripisati, bar po riječima voditelja, izuzetno velikom broju prehlađenih malih izvođača.

Uvodna konferansa je bila kratka i sažeta. Uvaženi govornici također. Voditeljica programa Petra Lovrečić Lončar pokazala je zavidan voditeljski talent i možda bi ga trebala ozbiljnije odnjegovati. Sudionike je ponekad najavljivala Petra, a ponekad predsjednik Zajednice gosp. Boris. To je ipak trebalo malo bolje organizirati. Popis sudionika također je trebao biti jedinstven, a ne u nekoliko različitih verzija.No, zahvaljujući Zdravku Završkom
koji je sve to ispravno poredao i pripremio (za video projekciju) izbjegnute su nejasnoće i sve je štimalo.

Organizator je svim izvođačima i voditeljima dodijelio prigodne medalje. Plemenita i vrijedna pohvale ideja i realizacija. To će se zasigurno urezati se u sjećanje djece i možda ih motivira na dulji ostanak u svijetu folklora.

Program je trajao 2 sata i 42 minute. To je izvan svih parametara koji određuju jedan scenski program. Predlažem da se ubuduće ako bude broj prijavljenih skupina iznad 20 održe dva programa, jedan ujutro, a jedna predvečer i to će biti puno bolje za izvođače i publiku.

Publika se ovom prilikom izmjenjivala podosta tiho i to je bilo podnošljivo. No, sve jedno, da na kraju nije nastupao ansambl Zabok kojeg je pratila domaća publika već druga skupina mislim da bi gledalište bilo prazno. Publika je toplo reagirala na nastupe svih malih folkloraša tako da je sve u svemu to bilo primjereno i motivirajuće.

Ovim prilikom osjećao sam se vrlo ugodno kao član stručne komisije. Na parkiralištu me dočekao redar i uputio na prazno parkirališno mjesto, potom sam zasjeo za stol sa sendvičima, vodom i programom smotre. Nema šta, struci je konačno pružena adekvatna pažnja i to se mora naglasiti i pohvaliti.

Najvažnije je naglasiti činjenicu da je kvaliteta izvedbi bila na poželjnoj razini. Djeca su pokazale želju, strast i veselje. Izuzetan napredak je ostvaren u vokalnom izričaju. U izvođenju plesa Pod mostec djeca PLEŠU, a NE trče, u trčnom koraku. U izvedbi Judin polke – B dijela – nitko se nije proslavio. Seminar zagorskog folklora vodi selektorica HDFKiV Senka Jurina pa pitajte. Voditelji su pokazali pedagoški ispravan rad i izbor građe, a koreografi namjere prema autorskom stvaralaštvu. Tamburaški sastavi su izvrsno pratili djecu. Slušali smo i krasne aranžmane. Nije bilo odstupanje od tempa i krivih nota te tema. Bilo bi poželjno korištenje dječjih tradicijskih instrumenta poglavito u točkama s dječjim folklorom. Ozvučenje izvrsno. Sve djevojčice su imale prikladne frizure. Nošnje i kostimi su bili u skladu s krajevnom tradicijama. Primijetio sam da se još uvijek ne pridaje dovoljna pozornost duljini košuljica i suknji. Kod nekoliko skupina bile su prekratke. Izvođači su imali ispravnu obuću osim jednih zlatnih cipelica. Odavno smo rekli kako je neprihvatljivo oblačenje djevojčica u mušku narodnu nošnju. Ovo izvješće se odnosi na pedagoški rad i stvaralaštvo voditelja dok su sva djeca izvođači zaslužili sve pohvale i svi su bili najbolji.

 

PROGRAM

1. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO PREGRADA
Mlađa dječja folklorna skupina
Koreografija: SVE PTIČICE ZAPJEVALE – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Marija Klasić
Glazbena obrada: Franjo Kaučić
Voditelj: Marija Klasić
Uvodna pjesma „Sve ptičice zapjevale …“ otpjevana je ugodnom bojom glasa i točno. Za vrijeme izvedbe dječje pjesmice Pasel sem pasel, djeca su i plesala. Vidi se da se radi o autorskoj kreiranju plesa što ima svoje dobre i loše strane. Ostati ćemo na dobrima, a o ostalom nekom drugom prilikom.
Isto se dogodilo i u igri Sunčica,bunčica. No djeca su vrlo ujednačeno izvela zadane im plesne predloške. U dječjoj igri imitacije Jas pak nekaj ‘mam dva dječaka su pokazala izuzetne vokalne mogućnosti, a ostali su ih u tome vrlo dobro pratili. Vrlo angažirana izvedba imitacija. I na kraju dječja igra Šiš miš i trk sa pozornice. Koreografija skladna i primjerena. Djeca uvježbana, angažirana i lijepo pjevaju.

2. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „LJUDEVIT GAJ” MAČE
Predškolska folklorna sekcija
Koreografija: MI SMO DJECA VESELA – SLAVONIJA
Koreograf: Josipa Petreković
Glazbena obrada: Danijel Rožanković
Voditelj: Josipa Petreković
Izvrstan primjer kako odabrati primjerenu folklornu građe određenom dječjem uzrastu. Točku su izvodili vrtičanci i uživali kako oni samo to znaju. Bili su veseli i razigrani upravo kako i očekujemo od djece te dobi. Koreografija jednostavna, a utisak vrlo snažan. To je pravi put.

3. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO PREGRADA
Dječja folklorna skupina
Koreografija: SUNCE ZA GORU – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Marija Klasić
Glazbena obrada: Franjo Kaučić
Voditelj: Marija Klasić
Uvodni ples Sunce za goru izveden je ujednačeno. U igri s pjevanjem Naše kolo veliko nismo vidjeli glavni efekt i smisao, a to je „probijanje“ jednog kroz drugo kolo. Imitacije u dječjoj Igri s pjevanjem Prvo leto služim korektno su izvedene. U Judin polki prstom se prijeti, a ne maše, a u B temi izveden je ispravan obrazac koraka ali su bili pri tom izvođači bili u previsokoj poziciji. Treba nasjesti na koljena i stopala. Naredni plesovi Tri koraka, Mlinček i Polka izvedeni su korektno. Plesači su u plesu bili podosta ujednačeni ali nedostajalo je zagorskog stila. Koreografija je dobro osmišljena ali preduga (9 minuta). Smatram da je to ipak previše plesova za koreografiju namijenjenu dječjem uzrastu.

4. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO SVETI KRIŽ ZAČRETJE
Mlađa dječja folklorna sekcija
Koreografija: BILOGORSKA DJEČICA
Koreograf: Lorena Belina
Glazbena obrada: Danijel Rožanković
Voditelj: Lorena Belina
Primjeren izbor građe. Podosta točna prezentacija fakture dječjih igra s pjevanjem. Možda je igru Pauna ipak trebalo prikazati i u izvornom obliku (jedno dijete u sredini imitira Pauna, a ostali koračaju po zamišljenoj kružnici). Djeca lijepo i točno pjevaju. U izvedbi su bila vesela i opuštena. Koreografija na krugu i polukrugu kako je i primjereno za taj uzrast. S time da su djeca te formacije točno realizirala u prostoru.

5. KULTURNO-UMJETNIČKO “LJUDEVIT GAJ” MAČE
Dječja folklorna sekcija
Koreografija: SEDAM GODIN’ OKOLO – POSAVINA
Koreograf: Josipa Petreković
Glazbena obrada: Danijel Rožanković
Voditelj: Josipa Petreković
Uvodna dječja igra s pjevanjem Škanjec izvedena je uigrano i veselo jedino je „škanjec“ previše lagano uzimao piliće. Tu se koku ipak nešto trebalo pitati jer ona ne daje svoje piliće samo tako. U dječjoj igri s pjevanjem Ćoro impozantno je izgledalo kolo od 24 djece. Igra Prstenjak također je nadahnuto izvedena ali melodija nije prikladna. Trebalo bi uskladiti s izvornom. Dječja igra s pjevanjem Burmutica izvedena je točno ali nedostajao je više žara prilikom izmjene partnera/ica. Tijekom izvedbe slušali smo snažan ali ugodan pjev djece. Sve u svemu nadahnut nastup i dobro osmišljena točka.

6. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „HORVATSKA” VELIKA HORVATSKA
Starija dječja folklorna skupina
Koreografija: LEPI MOJ VRTIĆ OGRAJEN – MEĐIMURJE
Koreograf: Lucija Ljubić
Glazbena obrada: Rudolf Tramišak
Voditelj: Lucija Ljubić
Uvodnu pjesmu Lijepi moj vrtić djevojčice su točno otpjevale s vrlo milozvučnim bojom glasa. Ulazile su u kanonu 4 po 4 i to je bilo lijep početak. Zatim smo vidjeli ujednačenu izvedbo Šoštar polke. Izvedba dječje igre imitacije Prvo leto služim bila je izvrsno izvedena. Možda čak i najbolje izveden folklorni predložak na cijeloj smotri. Otpjevana sigurnim glasom i izvedena nadahnutim i angažiranim imitacijama. Plesovi Raca plava Pikuša izvedeni su ujednačeno i veselo. Uigrana i nadahnuta izvedba.

7. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „LJUDEVIT GAJ” MAČE
Mlađa folklorna sekcija
Koreografija: ZASPAL JANKO POD JABLANKOM – ZAGREBAČKO PRIGORJE
Koreograf: Ivana Herceg
Glazbena obrada: Danijel Rožanković
Voditelj: Ivana Herceg
Uvodna pjesma je točno otpjevana i zanimljiv je bio koreografski crtež usklađen s tekstom pjesme. U plesu Šroteš trebalo je čvršće nasjesti na koljena i doticati punim stopalom pod. U plesu Polku starija djeca su bila uvjerljivija od mlađe. U plesu Sukačica vidjeli smo scenske sličice nadahnute tekstom što i nije bilo loše zamišljeno no izvođački dometi nisu bili na toj razini. Poglavito dječaci koji još uvijek nisu ovladali koracima i stoga ih ne treba izlagati u liniji okrenute prema publici. Drmeš Kriči,kriči tiček izveden je temperamentno ali u krivom ritmičkom obrascu. To sam demonstrirao voditeljici na okruglom stolu. Djeca su pjevala točno i glasno, Starija djeca uspješnija su u plesu od mlađe i bilo je nepotrebno toliko koreografirati.

8. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „LOVRO JEŽEK” MARIJA BISTRICA
Mala dječja folklorna grupa „Žveglice”
Koreografija: MEKNITE SE V GORE DA SE VIDI ZAGORJE
Koreograf: Lucija Skuliber
Glazbena obrada: Robert Mihovilić
Voditelj: Lucija Skuliber
Primjerena koreografija. Djeca su program izvodila na kružnim formacijama i to je bilo dobro fiksirano. Izvedba koraka je bila ujednačena i slušali smo točno pjevanje. Ples seljančica nije točno izveden. Nedostaje treći dio plesa 7 koraka u lijevo i sedam koraka u desno.

9. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO SVETI KRIŽ ZAČRETJE
Starija dječja folklorna sekcija
Koreografija: DJEČJE IGRE I PJESME IZ BILOGORE
Koreograf: Lorena Belina
Glazbena obrada: Danijel Rožanković
Voditelj: Lorena Belina
Uvodno Nijemo kolo izvedeno je prekratko i nestala je potrebna dramaturgija koja ga krasi. Mali dječačić je sasvim solidno naglašavao korake. U dječjoj igri s pjevanjem Savila se loza vinova vidjeli smo točne figure ali pjesma je izvedena ispod tamburaške intonacije. U drugom dijelu plesa Coprnica treba izvoditi poskočni korak. U plesu Taraban ,prvi dio je korektno izveden dok je u drugom djelu prikazano klasično stupanje i udaranje o pod što nema poveznice s ispravnim načinom plesne izvedbe. Ples Dudaška kara izveden je u prebrzom tempu tako da se izgubila plesna stilska značajka. Finale u „klinu“ je ipak preozbiljno za ovu koreografiju i dob djece. Djeca su vrlo talentirana, a autorici koreografije sugeriram primjenu jednostavnijih koreografskih rješenja i primjerenih plesova prosječnim mogućnostima skupine.

10. OSNOVNA ŠKOLA ANTUNA MIHANOVIĆA PETROVSKO
Mlađa folklorna grupa
Koreografija: SVE PTIČICE ZAPJEVALE – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Andreja Cigula
Glazbena obrada: Franjo Kaučić
Voditelj: Andreja Cigula
Konačno djeca iz jedne osnovne škole. Sve pohvale voditeljici, učenicima a i ravnatelju/ici koja je prepoznala važnost nastupanja djece na ovakvim smotrama. Vidi se ispravan pedagoški pristupi i primjeren izbor građe. Djeca su bila vesela, neopterećena i sasvim su uvjerljivo na sceni prikazala svoje postignuće. Točno su pjevala i sigurno formirala kolo što je vrlo zahtjevno postignuće. Igre su postavljene u skladni scensku prikaz.

11. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „LOVRO JEŽEK” MARIJA BISTRICA
Dječja skupina: „Kolovrti”
Koreografija: MALO MEĐIMURJE
Koreograf: Alen Šušković
Glazbena obrada: Robert Mihovilić
Voditelj: Alen Šušković
Uvodnu pjesmu solistica je vrlo uživljeno otpjevala. Krasna tamna boja glasa, baš po mjeri za sadržaj i emociju pjesme. Jedino mi tekst ( …kad ja moram umrijeti.,) nije baš primjeren, ali što je tu je, to je moje osobno mišljenje. U plesu Sejala je baba lena vidjeli smo ujednačenu plesnu izvedbu šteta što nismo čuli i pjesmu koja je dio ovog plesa. Ples je izveden na zanimljivim prostornim crtežima i to su djeca vrlo točno prezentirala. U plesu Čardaš nedostajalo je čardaš akcenta u koljenima ali zato su vrtnje bila vrlo energične. Uvježbano i ujednačeno. U prostoru dobro pozicionirano ali na stilu plesa treba još poraditi.

12. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO ĐURMANEC
Grupa: „Tratinčice”
Koreografija: I MLINČEK KLOPOČE – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Petra Lovrečić Lončar
Glazbena obrada: Siniša Miklaužić
Voditelj: Petra Lovrečić Lončar
Na početku je izveden ples Mlinček. U skladu s izvornim predloškom. Plesni parovi nisu se pravilno – uravnoteženo pozicionirali na sceni. U plesu Judin polka A tema je izvedene ispravno dok je u B temi nedostajalo energičnosti pri izvedbi odgovarajućeg koraka. U plesu Polka vidjeli smo uvježban šimi pokret i to je najvažnije. Jest da je i to trebalo malo energičnije izvoditi. U plesu Repa vidio izvrstan stilski akcent u izvedbi trokoračnog koraka. Izvođači ujednačeni i uigrani. Treba uložiti više strasti i energičnosti u plesnu izvedbu. Koreografija skladna u prostoru i dinamici.

13. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO LAZ LAZ BISTRIČKI
Mješovita dječja skupina
Koreografija: ŽUGLEJ GA, ŽUGLEJ, MARICA TI – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Ivan Mihovec
Glazbena obrada: Tatijana Lenart
Voditelj: Ivan Mihovec
Uvodna pjesma Pasel sem pasel otpjevana je točno i iznenađujuće glasno obzirom na broj i dob izvođača. Zatim je na scenu ušlo pet starijih djevojčica koje su izvele ples Jelica kolce vodila, a mala djeca su sa strane izvodila šetani korak i lupala s nogama o pod zajedno sa starijim djevojčicama. To je bilo dobro osmišljeno i izvedeno. Zatim su starije djevojčice izvele ples Oberštajer, a dječica su stajala sa strane. I na kraju svi zajedno ples Pod mostec. Huja, haj. Primjereno, veselo i razigrano. Tako nastaviti.

14. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „LOVRO JEŽEK” MARIJA BISTRICA
Grupa – „Srčeka”
Koreografija: MUHA V MELIN NOSILA – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Mirjana Micak
Glazbena obrada: Robert Mihovilić
Voditelj: Mirjana Micak
U izvedbi uvodne dječje igre s pjevanjem Muha melin nosila slušali smo točan pjev ali i gledali neujednačenu izvedbu skočnog koraka. Nepotrebno. To se svakako moglo i moralo izbjeći. Zatim smo vidjeli podosta zaigranu izvedbu igre Šišmiš gdje stojiš. To je bilo dobro. U plesovima Jelica kolce vodila, Igra kolo slušali smo i nadalje lijepo pjevanje ali i ujednačeno plesnu izvedbu. Kraj izvedbe je lijepo zamišljen Sad se vidi sad se zna tko se kome dopada. CMOK. Primjeren izbor građe, skladno priređen za scenu. Vokalni izričaj točan i ugodan uhu.

15. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „ZLATKO BALOKOVIĆ” KRAPINSKE TOPLICE
Najstarija dječja grupa
Koreografija: DAJ PUSTI ME ŽIVETI – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Petra Lovrečić Lončar
Glazbena obrada: Matija Balija
Voditelj: Petra Lovrečić Lončar
Uvodnu pjesmu su započelo dvije djevojčice i to su otpjevale vrlo lijepo i točno. No, kad ima se priključio u pjevanju ostali dio djece to više nije tako dobro zvučalo. Ples valcer je ujednačeno izveden i dobro osmišljen poglavito figura okretanja plesačica ispod ruku. U plesu Sirotica pogođen je izvrstan tempo i izvedba je ujednačena, a dojam sjajan. U plesu Ajnzerica vidjeli smo ono što krasi taj ples, a to su vertikalni pokreti ramenima i laktovima. Uigrano i ujednačeno. Koreografski odlično osmišljeno.

16.DJEČJA FOLKLORNA SKUPINA ANSAMBL ZABOK
„Doletjela mala ptica“
(dječje igre s pjevanjem i plesovi Posavine)
Koreograf: Goran Knežević
Glazbena obrada: Dražen Varga
Voditelj: Manuela Gorup
Obzirom da se radi o mojoj ne bih komentirao.

17. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „GOLUBOVEC” NOVI GOLUBOVEC
Mlađa dječja folklorna skupina „Slavičeki”
Koreografija: SVE PTIČICE ZAPJEVALE – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Vlatka Brozd
Glazbena obrada: Damir Mumlek
Voditelj: Vlatka Brozd
Ujednačena i elegantna izvedba. Sve je teklo kao po špagi. Pjesma točna i ugodna uhu. Dok stariji plešu mlađa djeca se igraju s igračkama. Primjereno i ujednačeno, nadahnuto i uživljeno.

18.DJEČJA FOLKLORNA SKUPINA MARTINIŠĆE
Koreografija: CUNGE, CUNGE, CUNGERAJ – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Zrinka Arl
Glazbena obrada: Petar Varga
Voditelji: Zrinka Arl i Jelena Belanović
Uvodna pjesma je otpjevana točno i veselo. Zatim smo gledali ujednačenu izvedbu pjesmice lice Dili, dili, dana i Muha melin nosila. U plesu trava detela djeca su izvela ujednačeno korak ali s rukama su svakojako mlatarali naprijed – nazad. Bolje bi bilo da su ruke imali spuštene uz tijelo. Da, i nisu to trebali izvoditi na liniji već na polukrugu. Lijepo i točno pjevanje. Ujednačeni u koraku, a za ruke ima vremena.

19. KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO BELEC
Dječja folklorna sekcija
Koreografija: PROŠČENJE – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Martina Jakuš
Glazbena obrada: Robert Mihovilić
Voditelji: Martina Jakuš i Jasmina Petrinec
Djeca su nam na primjeren i vjerodostojan način prikazala segment običaja Prošćenja. Na početku smo vidjeli prigodan ophod i pjevanje i to je djevovalo podosta uvjerljivo. Zatim su starija djeca plesala ples Jelica kolce vodila, a malci zajedno s tamburašima svirali na tradicijskim instrumentima. I to je bila jedina svirka na dječjim tradicijskim instrumentima. Zbog toga djeca i voditeljica zaslužuju sve pohvale. Zatim smo vidjeli vrlo nadahnutu izvedbu plesa Judin polka od strane jednog plesnog para. Temperamentno i razigrano. Jest da je drugi dio plesa otplesan u trokračnom koraku što nije u skladu s izvornim predloškom. Ali bilo ih je lijepo za vidjeti. U plesu Pod mostec veselo, svako svakak. Djecu treba naučiti plesno tračati, a ne da to izvode kao da trče za loptom ili u igri lovice.

20. ANSAMBL ZABOK
Dječja folklorna skupina Špičkovina
Koreografija: DJEČJE IGRE HRVATSKOG ZAGORJA
Koreografi: Tena Srebačić i Anamarija Skušić Kolar
Glazbena obrada: Petar Varga
Voditelji: Tena Srebačić i Anamarija Skušić Kolar
Izuzetno dobar izbor građe za ovu dob djece. Djeca su se igrala ili izvodila svoj program i to je djelovalo vrlo uživljeno i nadahnuto. Točno su se pozicionirala na zadane prostorne formacije. Linija, kružnica polukrug. Zaslužuju pohvale. Scenski prikaz traje 8 minuta što je predugo za ovakav folklorni materijal. Pet minuta i to je to.

21. ANSAMBL ZABOK
Starija dječja folklorna skupina Zabok
Koreografija: SMRT BIJELA KOST – HRVATSKO ZAGORJE
Koreograf: Zrinka Arl i Filip Kliček
Glazbena obrada: Petar Varga
Voditelj: Zrinka Arl
Točku je izvelo 7 djevojčica i pet dječaka. Sve pohvale za animiranje dječaka tog dobnog uzrasta. To je inače nemoguća misija. Djeca su na scenu ušla s izvedbom plesa Pod mostec. Duljina trajanja plesa je ipak bila malo predugačka. Zatim je uslijedila igra Smrt bijela kost koja je prekratko trajala i nismo vidjeli njezin sadržaj, a djevojčica koja je glumila „smrt“ nije svoju ulogu dospjela predstaviti kako valja. Trebalo je bolje to dramaturški razraditi. U izvedbi Judin polke prvi dio je dobro izveden dok je drugi dio trebalo bolje ujednačiti. Ples Oberštajer je izveden točno u koraku i okretu. Na kraju je opet otplesan ples Pod mostec. Veselo i živahno kako i dolikuje izvedbi tog plesa.

Gledajuću u cjelini punu uspješnije su bile izvedbe mlađe djece što potvrđuje opravdanost teze dati djeci dječje. Podosta teško je bilo odabrati najuspješniji skupinu starijeg dječjeg uzrasta. Bilo je kvalitetnih ostvarenja u izvedbama ali i detalja koji su umanjili ukupni dojam (falš pjevanje, predugo trajanje točke, mali broj izvođača, pretjerano ponavljanje plesova ili melostorfa, blijeda stilska obilježja). Izbor je dakle temeljem na procjeni težine utjecaja grešaka na estetičnost izvedbe i koreografije. Navesti ću najuspješnije skupine i alternative ako kojim slučajem bude zatrebalo.

NAJUSPJEŠNIJI:
Mlađa skupina:
KULTURNO-UMJETNIČKO “LJUDEVIT GAJ” MAČE
Dječja folklorna sekcija
Koreografija: SEDAM GODIN’ OKOLO – POSAVINA
Alternativa
KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „GOLUBOVEC” NOVI GOLUBOVEC
Mlađa dječja folklorna skupina „Slavičeki”
Starija skupina:
KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „HORVATSKA” VELIKA HORVATSKA
Starija dječja folklorna skupina
Koreografija: LEPI MOJ VRTIĆ OGRAJEN – MEĐIMURJE
Alternativa
KULTURNO-UMJETNIČKO DRUŠTVO „LOVRO JEŽEK” MARIJA BISTRICA
Dječja skupina: „Kolovrti”
Koreografija: MALO MEĐIMURJE